STRONA GŁÓWNA
 OFERTY PRACY
 CURRICULUM VITAE
 LIST MOTYWACYJNY
 ROZMOWA Z PRACODAWCĄ
 A-B-C DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
 STAŻ U PRACODAWCY
 PRAWO DO ZASIŁKU
 PRACA, A NIEPEŁNOSPRAWNI
 KIOSK Z PRACĄ
 GCI W MAŁOPOLSCE
 WAŻNE ADRESY
 KONTAKT
  • ROZMOWA Z PRACODAWCĄ




    Zanim zostaniesz przyjęty do pracy musisz odbyć rozmowę z przyszłym pracodawcą. Na podstawie przeprowadzonej rozmowy pracodawca ocenia Ciebie i Twoją przydatność w zakładzie.


    Do rozmowy z pracodawcą należy się przygotować:

    - zdobądź informacje na temat firmy, w której zamierzasz podjąć pracę

    - pomyśl o odpowiedziach jakie udzielisz na pytania o kwalifikacje, umiejętności, rodzaj pracy jaką chciałbyś wykonywać i dlaczego akurat wybrałeś tą firmę

    - przygotuj odpowiedzi na kłopotliwe pytania o Twoje słabe strony

    - pomyśl jakie pytania Ty mógłbyś zadać

    - zadbaj o właściwy wygląd zewnętrzny: schludny ubiór, uczesane włosy

    - przygotuj potrzebne dokumenty - świadectwa szkolne, zaświadczenia z ukończonych kursów i.t.p.



    Po skończonej rozmowie podziękuj pracodawcy za spotkanie. Jeśli nie otrzymasz propozycji pracy, bądź uprzejmy i nie okazuj irytacji, być może w przyszłości będziesz miał kontakt z tym pracodawcą.