STRONA GŁÓWNA
 OFERTY PRACY
 CURRICULUM VITAE
 LIST MOTYWACYJNY
 ROZMOWA Z PRACODAWCĄ
 A-B-C DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
 STAŻ U PRACODAWCY
 PRAWO DO ZASIŁKU
 PRACA, A NIEPEŁNOSPRAWNI
 KIOSK Z PRACĄ
 GCI W MAŁOPOLSCE
 WAŻNE ADRESY
 KONTAKT
  • A-B-C DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ





    Dla wielu osób, które nie potrafią znaleźć pracy lub nie są
    usatysfakcjonowane dotychczas wykonywanym zajęciem, dobrym rozwiązaniem może okazać się założenie własnej firmy. Mimo, że prowadzenie własnego przedsiębiorstwa nie jest rzeczą łatwą, wydaje się nam, że czasem warto zaryzykować.

    Aby ułatwić Wam "start" przedstawiamy najważniejsze etapy zakładania własnej firmy:



    SIEDEM KROKÓW DO WŁASNEJ FIRMY:



    Krok 1

    Dokonaj wpisu do ewidencji działalnosci w urzędzie miasta/gminy właściwym dla miejsca zamieszkania

    Krok 2

    Uzyskaj numer identyfikacyjny REGON w urzędzie statystycznym

    Krok 3

    Otwórz w banku rachunek (konto) firmy, którą uruchamiasz

    Krok 4

    Zarejestruj w urzędzie skarbowym firmę i wybierz sposób jej rozliczania podatkowego

    Krok 5

    Dokonaj zgłoszenia w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (ZUS)

    Krok 6

    Zgłoś rozpoczęcie działalnosci w Państwowej Inspekcji Pracy oraz, gdy zachodzi taka potrzeba w Straży Pożarnej i SANEPIDZIE

    Krok 7

    Zleć wyrobienie pieczęci Twojej firmy.






    KORZYŚCI Z PRACY U SIEBIE!


    - Sam jesteś sobie szefem


    - Twoje decyzje mają wpływ na Twoje życie


    - Zysk należy wyłącznie do Ciebie


    - Masz możliwość realizowania własnych pomysłów


    - Sam ustalasz sobie czas i rozkład pracy


    - Możesz mieć pracę urozmaiconą (handel, produkcja, usługi)